Intendent szkoły: Aleksandra Świtała, tel. 507-427-859, email: a.switala@zsp2.edu.gdansk.pl
Intendentka żywienia: Marta Michalska, email: m.michalska@zsp2.edu.gdansk.pl
WAŻNE INFORMACJE
Wydawanie obiadów rozpocznie się 08.09.2025r.
Rodzic / opiekun prawny ucznia korzystającego ze stołówki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 jest zobowiązany do podpisania deklaracji oraz zapoznania się i akceptacji regulaminu stołówki.
Płatności
Koszt obiadu wynosi 6,50 zł / dzień
Wpłat za posiłki dokonuje się do 10-go dnia każdego miesiąca na indywidualne konto bankowe przypisane uczniowi. W przypadku września 2025 r. termin płatności zostaje przedłużony do 20.09.2025r.
Nieobecność ucznia na obiadach należy zgłaszać przez aplikację iOpłaty lub stronę internetową iOpłaty, do godziny 12:00 w dniu roboczym, poprzedzającym nieobecność.



