Szanowni Państwo!
Informuję, że w związku z koniecznością pilnej wymiany całości instalacji CO w budynku klas I – III w terminie od 2 do 12 lutego 2021 roku zmuszony jestem wprowadzić następujące zmiany organizacyjne:
-
Uczniowie klas I – III realizują wszystkie lekcje i zajęcia dodatkowe w bloku klas IV – VIII w wyznaczonych salach lekcyjnych. Numery sal przekażą Państwu wychowawcy klas.
-
Dzieci wchodzą do budynku i opuszczają go wejściem głównym. Po wejściu do budynku, bez przebierania się, udają się do wyznaczonej sali w bloku klas IV – VIII, tam zmieniają obuwie (proszę zaopatrzyć dzieci w worki lub reklamówki) i pozostawiają odzież wierzchnią.
DZIECI NIE BĘDĄ MOGŁY KORZYSTAĆ Z SZATNI SZKOLNEJ.
-
Wszystkie lekcje i zajęcia dodatkowe będą odbywać się zgodnie z dotychczas obowiązującym planem, w tych samych ramach czasowych.
-
Świetlica szkolna umiejscowiona będzie na parterze w bloku klas IV – VIII.
-
Przed lekcjami lub bezpośrednio po lekcjach dzieci samodzielnie udają się do świetlicy.
-
Rodzice odbierający swoje dzieci po zajęciach lekcyjnych lub świetlicowych oczekują na dziecko w przedsionku obok dyżurki głównej lub w wyznaczonej strefie na holu głównym. Szczegóły dotyczące odbioru dzieci ze świetlicy znajdą Państwo na stronie internetowej ZSP2 w zakładce ,,świetlica”.
Liczę na zrozumienie sytuacji. Za zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszam.
Pozdrawiam.
Mirosław Michalski
Dyr. ZSP nr 2